Uw multichannel online afsprakensysteem voor meer inzicht en gemak.
De overheid werkt hard aan de eigen dienstverlening. Ook als het gaat om het verwerken van online én offline afspraken. Met een multichannel afsprakensysteem versoepelt u uw processen.
Een online afsprakensysteem voor overheidsinstanties
U krijgt meer inzicht in bezoekersstromen en vergroot de tevredenheid onder bezoekers en personeel.
Hoeveel bezoekers ontvangt u dagelijks? Wanneer is het écht druk, wanneer moet er een extra loket open? Met een online afsprakensysteem krijgt u helder antwoord. De kracht zit hem in de multichannel aanpak: laat waar mogelijk klanten zelf afspraken maken, maar verwerk ook op efficiënte wijze klantvragen via telefoon of fysiek bezoek.
Met de oplossingen van United Electric voor de overheid ervaart u het gemak van een gecentraliseerd online afsprakensysteem. Uitgebreide statistieken en rapportages vertellen u alles over doorlooptijden, bezoekersaantallen en piekmomenten. Zodat u tijdig kunt bijspringen, uw personeel zo efficiënt mogelijk inzet en voortdurend werkt aan een verbeterde dienstverlening.
Vraag United Electric naar de mogelijkheden en:
- Leid bezoekers direct naar het juiste kanaal en medewerker
- Verkort de verwachte en werkelijke wachttijden
- Schakel snel aan de hand van gebruiksvriendelijke software
- Stuur op basis van uitgebreide analyses van bezoekersstromen
- Houd bezoekers met displays en videoschermen op de hoogte
- Faciliteer zowel spontane inloop als online afspraken
Comments are closed.